God damn you´r beautiful

Godmorgon!
Känns helt meningslöst att gå upp så tidigt.. men klockan stod på 06.30 och tro det eller ej, men jag vaknade vid 04.57 så gick upp då, hade ändå inte kunnat somna om. 
I alla fall har jag varit vaken sedan dess men fortfarande inte gjort ett skit.
Ska bara byta om, borsta mina tänder och cykla till stallet. Har dock en svag känsla av att jag blir sen.
Men vid det här laget borde folk förstå att jag aldrig kommer i tid.

Det blir en heldag i stallet, vi ska hämta hästarna på betet, jag har bestämt att vi ska kolla film. Sen ska jag klämma in ett ridpas någongång under dagen med. Jag kommer att ta med kameran också, sen får vi se om den kommer till användning. Har lite brist på bilder.

Vi får se vart allt landar.
See you later aligator ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har Matilda som rider Gold Dust nu en blogg? Kan du inte berätta lite hur läget ligger till med honom nu och så, hade varit kul att veta lite om honom nu eftersom jag antar att en stor del av alla dina läsare egentligen är "Gold Dust stalkers"!

2011-08-08 @ 12:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0