Två nollor = lycklig!

När jag red fram till första klassen var allt pannkaka, fick inga bra språng och hade inga förväntningar alls. Men väl inne på banan tror jag han fattade, han leverar verkligen! Banan satt klockrent, några små missar från min sida men han räddade mig alla gånger. Jag red bättre idag, red för att vinna inte för att få en nolla. Och vad gör jag? Går in och vinner klassen. Det var i och för sig bara 6 starter, men han var grym och jag red, thats the point! 
Nu är vi klara på denna höjden, redo att gå vidare!


Jag skojar inte om jag säger att jag gick in och hoppade en MSV. Han hoppade upp sig något enormt, inget ligga och slicka bommarna här inte. Jag vill inte skryta, verkligen inte!! MEN måste säga att fyfan vad bra han hoppar!
Hade en bra känsla från klassen innan, dock inga bra språng från framhoppningen me nollan skulle jag sätta. Utan hans fantastiska vilja hade vi aldrig kommit nolla, han har ett hoppsinne så det räcker och blir över för alla stallets hästar. Han räddade mig några gånger när jag klantade det. HÖGT över alla hinder och ett superbra flyt! Lite irriterande att jag kom första utanför placering. Var 3a efter min runda sen åkte jag ner efter hand och när det var 2 ryttare kvar låg jag sistplacerad, den näst sista ryttaren puttade ner mig, hade hon inte ridit så hade jag varit placerad även där.
MEN det spelar ingen roll, han var klockren idag, allt jag begärde! 

(hade jag inte redan hoppat en klass innan LBn så hade jag efteranmält mig till en LA, beskriver det hur bra ponnyn var idag?)

MIN KUNG!

Film kommer! Och bilder kan ni vänta er då det var ett helt gäng som fotade!

Kommentarer
Postat av: E L I N F E L I C I A S

fina bilder :)

2012-05-06 @ 17:00:02
URL: http://elinfelicias.blogg.se/
Postat av: Siri

Visa nu!! :D

2012-05-06 @ 17:16:40
URL: http://sirieinarsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Gud vad roligt för er, ni förtjänar det verkligen!:D Du hade verkligen rätt inställning imorse, tänk så varje gång så kanske det blir vinst varje tävling, haha?XD ;)

2012-05-06 @ 18:17:13
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh, stort grattis! :D Det är så härligt när det går bra!

2012-05-06 @ 22:03:52
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0