Svar del 2

  • Från Elina:
    Varför föll du för chuck?
    Allting var rätt, en häst med sinne för hoppning, och något att jobba med. Och att det var så sjukt underbart att sitta på hans rygg när han sög tag i hinderna. OMG - känsla!

    Vad är din dröm hur högt du kan komma upp i klasserna?
    Min dröm, riktiga dröm är att typ tävla OS, men om vi ser det till alternativen jag har IDAG så är MSVA mitt mål. Och kvala/rida SM.

    Bästa kompis?
    Som jag skrev innan, älskar alla mina vänner men eftersom ni undrar kan jag säga några som betyder mest. Maryam, Lisa, Sofie, Sofie, Emmy, Majja, Emma och Carina. Dom får veta nästan allt om mig och jag älskar dom!

    Bästa ridskolehäst?
    Rhona!!


    Har du blivit full?
    Ja

    Högsta du hoppat?
    130 cm

    Några piercingar?
    Öronen

  • Från Johanna:
    vad brukar du träna med chuck?
    Alltså vad eller vart? De gångerna jag tränar för tränare är det för Mats på Öland. Jag har en fast tid varannan vecka men ibland blir det mer. Då tränar vi hoppning. 
    Ibland så tar jag privatlektioner och då är det dressyr. När jag rider själv brukar fokuset ofta ligga på att få honom lösgjord och att han jobbar på bra med bakbenen och höjer ryggen och sänker halsen. Är dålig på att planera dock..


    vilka är dina favorit saker du andvänder? exempel schabrak, benskydd mm.
    ha det bäst! :D
    Jag har nog inga "favorit" saker faktiskt.. Tar det som är lättast, är ingen person som bryr mig så mycket om vad jag har på mig när jag rider hemma. Tack dsm!

  • Från Olivia:
    Hur lång är du?:)
    Jag är 166,5 cm

    Hur länge har du ridit?(:
    Jag började rida när jag var ca 8 år så 8 år nu

    Hur många läsare har du haft på en dag som mest?;)
    rekordet är 1054 unika
    image description

  • Från Nellie:
    Hej!
    Vilka bloggar läser du?
    Oj, jag har gjort inlägg om det för inte så länge sen, du hittar dom här & här.

    Hur gammal är Chuck?
    Han är 8 år

    Hur länge har du haft Chuck?
    I 8 månader och några dagar

  • Från :):
    1. Gillar du One direction?
    Nej det gör jag inte

    2. Vem är isånna fall snyggast!
    Ingen

    3. Favorit bloggare? :)
    Jag gillar Linn Strelin & Johanna Grant mycket.

  • Från Carro:(står Carro och är länkat till min blogg, men är en annans mejl?)
    har du någon pojkvän?
    Vad heter han?
    Nej jag är singel

  • Från Linnéa:
    Bästa/sämsta med att ha häst?
    Bästa är när det går framåt och man känner att allting klickar, och att när man är ledsen kan man bara gå till sin häst och gråta ut. Borra in ansiktet i pälsen och bara va.
    Sämsta är nog att även om man verkligen inte vill så måste man ta sig till stallet och rida.


    Bästa/sämsta med Chuck?
    Bästa är att han är så positiv till allt.
    Negativa är att han är så jäkla söt och underbar, charmig osv att man inte kan lämna honom typ, för jag tycker så synd om honom.. ^^


    Vad är din absoluta favorit ägodel? Både hästsak och i vardagen :D
    Favorit ägodel hästsak är min häst såklart! Och i vardagen är det nog min Iphone.

    Lite frågor haha,
    Kram :D
    Kram :)

Kommentarer
Postat av: Felicia, Julia & Tilda

Vill du ta chansen att bli dagens blogg på vår blogg?

Gå in och kommentera "jag är med" i så fall ;)



Ha en fortsatt bra dag, hälsningar Ponniemaffiornas! :)

2012-05-14 @ 09:13:32
URL: http://ponniemaffiornas.blogg.se/
Postat av: alice

SV: Åh dumma börjes! Haha men dessa tycker jag är de bästa http://carlssonpataket.blogg.se/images/2010/5597_90347176.jpg men på vintern ska det vara dessa:http://www.hooks.se/product.aspx?productid=900282 :)



Schabraket är grymt snyggt synd bara att det kostar så mycket...

2012-05-14 @ 12:13:12
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: melinda eriksson

feeettt. jag är längre än dig. 166,6 :DDD

2012-05-14 @ 14:17:12
URL: http://melindaeriksson.blogg.se/
Postat av: carin sundh

SV: Jo, jag provred Soccan. Men det blev inte henne av lite olika själ och på KBF rider jag för att jag själv ska utvecklas, 1 gång i veckan, kommer någon gång ibland även ta med Monne dit! Förresten, vilken fining du har!

2012-05-14 @ 14:59:25
URL: http://carinsundh.blogg.se/
Postat av: Evelyn Widberg

Du svarade inte på min :(

2012-05-14 @ 20:37:06
URL: http://eewriider.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0