Svar

Linn om Till er som vill ha outfits!:
Kan du berätta lite mer om dina tretorn advance, nackdelar fördelar osv.
VÄLDIGT tacksam för svar!

Svar: Jag hatar dom, nej okej inte hatar men det var ett stort misstag att köpa dom. Jag tyckte dom var snygga då, vilket jag gör fortfarande, men jag tycker inte dom är snygga på mig, utan bara på dom som har långa smala ben. Jag har varken långa eller smala ben utan mer medium typ? Och eftersom tretorn stövlarna inte går upp så mycket på sidorna får det mina ben att se tjockare ut. Sen tycker jag inte alls att dom är sköna, får skosvkav hela tiden, dom andas inte kvaliten suger.
Ända positiva är väll att dom är snygga på vissa och är ställbara. Inga stövlar jag rekommenderar..

Elin om Chuck - dagens ridpass:
Hej! Jag tycker du har en superbra blogg, jag älskar din design och du har så himla välskrivna inlägg! Och Chuch är ju himla cool!
Kan inte du göra ett inlägg om vad du har för basutrustning? Dvs hjälm, stövlar, sadel, träns och så?:)

Svar: Först och främst, TACK! Och sen jo det kan jag göra, det kommer upp inom några dagar, så håll koll! :)

Elin om Min kväll är räddad!!:
Vad gott!:D Vad var det som fick dig att fastna vid Chuck?:D

Svar: Hmm.. asso det är så svårt att säga vad, för jag fastnade för allt. För det första älskar jag svartskäckar, så ett plus i kanten. Men det var lixom aldrig meningen att vi skulle ha honom, vi kollade på honom bara för att jag skulle få känna på flera hästar. När jag såg honom första gången var det lixom inget wow eller så, en vanlig ponny, en i mängden. Men sedan skulle Natalie(dåvarande ägare) hoppa, för att visa. Och då tror jag sriöst att jag tappade andan. Jag har sett hästar som hoppar högt, både på tävling och annars, sett ponnyer som hoppar upp mot 1,50, men det här var något annat. 
Tror hinderna låg på ca 120-130 och jag hade en bild i huvudet hur jag trodde det skulle se ut, att han skulle ta i och vara precis över, men han klippte hela banan som om det vore 80 cm och var minst 10-20 cm över varje hinder. Han var typ inte ens anfådd efter. Och ljudet, man kunde blunda men ändå höra precis alla galoppsprång och veta när han skulle hoppa av, det var sådant tryck i honom. 
var jag fasst. Så ni kan ju gissa hur det kändes när jag satt PÅ honom.. ah orkar inte förklara mer, det är lixom obeskrivligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0