Slut i benen..

Orientering stod på schemat idag i skolan. Det var "den stora" oriienteringen i okänd mark, så man fick gå hem när man var klar. Men då skulle man cykla dit och hem plus springa runt i skogen i 2 timmar, det to ca en halvtimme att cykla dit, snabbt i motvind så var helt slut efter det. Sen som sagt sprnag jag runt i värmen och lökade och sen cykla hem i ca 40 minuter då vi cyklade långsammare..
Fattar ni om jag är mör i kroppen nu?

I alla fall så tänkte jag lägga mig i solen och käka melon när jag kom hem, men det sket sig. Vi har ett ganska stor hus och halva undervåningen är en lägenhet som vi hyr ut och tjejen som bor där hade sina tjejkompisar plus deras små bebisar på besök, dom var verkligen i hela trädgården.. Så kände inte för att gå ut och lägga mig, det hade ju sett ut haha!

Istället fick jag äta upp min melon här inne, funkar det också. Nu ska jag duscha av kroppen då jag känner mig jätteofräsch, sen ska jag cykla till stallet och rida och rida igen.. Vi hörs ikväll!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0