Shopping

Även idag blev det tunnt med uppdatering men dagen har varit fullspäckad. Direkt efter skolan drog jag och två kompisar in till stan för att köpa saker till spexfotot imorgon, blev ett par orangea tights, grön tröja, en extremt ful keps och vit ansiktsfärg. Sedan var jag såklart TVUNGEN att köpa en mjukglass, 27 grader varmt idag!


Sen cyklade jag hem snabbt som tusan, tvättade mina kwick out stigbyglar som jag sedan tog med mig när jag och mamma åkte till hansa city. Sålde stigbyglarna till en tjej där och kollade sedan länge efter en middaggsklänning. Vi har ju avslutningsmiddag med klassen eftersom vi slutar nian och då skulle jag ha något snyggt till det. Blev en enkelt svart tight utan axelband. Till det köpte jag två armband och ska köpa något snyggt halsband också, och så det svåraste av allt, SKOR! 
Drömmen hade ju varit ett par jeffery campbell lita spike svarta, men den drömmer kan jag ge upp NU. Skorna ska i alla fall passa både till middagenn och avslutningen, där jag ska ha min vita konfirmationsklännig. Nej inte kåpan utan känningen ;)
Blev även lite annat skit när vi ändå var där, några linnen och en skjorta. Allt detta kommer det bilder på senare, antagligen imorgon!

Sist men inte minst så gick vi in på IKEA för att köpa en ram till en bild som ni kommer få se resultat på senare. Sen direkt hem och äta för att sedan åka ut till stallet och rida och så kom jag hem vid ca halv 10.

NU ska jag skriva lite om min bilduppgift sen sova. See u tomorrow!
riktigt gammal bild - men den ända som "passade"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0