Hemma, vidare till stallet

Kom hem för typ en halvtimme sedan, och nu är jag sjukt jäkla trött. Vi har inte gjort speciellt mycket mer än att chilla men shit vad trött jag är. Skulle gärna lägga mig och sova till imorgon, men den tiden finns inte. Istället har jag dragit på mig mina mjukisbyxor och ska snart kolla hur jag ska ta mig ut till stallet, känner inte för att cykla då regnet öser ner.. Mina föräldrar är inte hemma så att fråga dom är redan uteslutet.. 

På tal om stallet, jag hade faktiskt kunnat rida idag då det blir tajt med tiden imorgon eftersom det är lokal hästdressyr från 9 till 7? Men jag sätter mig inte upp på hästen idag, allting skulle bli total pannkaka, verkligen! Han hade tydligen skött sig igår med mamma så det var skönt att höra. Imorgon ska jag dock hinna rida igenom honom lite, så han är fin på måndag.

Men ska ta mig dit i alla fall, så bloggar mer ikväll!
Btw så kollade vi på en supebra film imorse. Jag fick inte riktigt allting att hänga ihop i slutet, måste nog se den igen. Men sjukt bra va den, sticker ut från alla andra skräckisar. SE DEN!

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja den där filmen är sjukt bra, svår att förstå bara tycker jag! :)

2012-05-12 @ 18:02:21
URL: http://ponniemaffiornas.blogg.se/
Postat av: Natalie

Den är så sjukt jävla bra. :((((

2012-05-12 @ 22:52:38
URL: http://nataliehakkila.blogg.se/
Postat av: Malou Kastman

åh den filmen är riktigt bra!! men man måste verkligen hänga med från början, annars fattar man ingenting mot slutet ;p haha!

2012-05-13 @ 13:02:48
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0