Dag 6: Mitt liv om 3, 5 respektive 10 år.

Om 3 år: Om 3 år kommer jag troligtvis att ha sålt Chucken, eller så kommer han ligga ute på annons. Att sälja honom vidare för mig är en självklarhet. Han är bara 8 år och har hela livet framför sig. Men utöver det är min dröm att dra till USA i ett halvår/år efter skolan så förhoppningsvik befinner jag mig där. Annars kommer jag med ALL säkerhet att flytta ifrån Kalmar. Gillar inte staden där "alla vet vilka alla är och vad som händer varje dag". 

Om 5 år: Om 5 år.. hmm.. så är jag 21 år, om intresset fortfarande finns kommer jag förhoppningvis ha en fin storhäst som jag tävlar och tränar med. Kommer troligtvis inte bo kvar här i Kalmar.

Om 10 år: 26 år.. vill inte tänkte riktigt så långt.. Har faktiskt ingen aning, kanske har jag ett försäljningsstall? Who knows?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0