Chuck - dagens ridpass

Har skrivit av min ilska någon annan stans nu så är på lite bättre humör. Det är ju inte någon big deal egentligen, blir bara så ledsen på allt när det blir fel. Chuck är det bästa som hänt mig, jag älskar honom över allt annat och att någonting får honom att bli rädd gör mig ledsen. Jag hatar att göra saker som får honnom att må dåligt.
Jag skulle kunna göra nästan vad som helst för att han skulle bli lite mer "normal".. Men samtidigt har jag hört att speciella hästar kommer långt?
Får hoppas på det..

I alla fall så red jag runt lite runt hagarna och stallet. Skrittade fram på hårt underlag(asfalt&hård grusväg). Travade även lite där. Sen tog jag galopp i skogen och travade och skrittade av på hårt underlag. Han var fin, framåt och kollade på ALLT.
Begärde inte så mycket heller, men han var glad och jag med!


Kommentarer
Postat av: Agnes Åberg

Speciella & svåra hästar har något i sig, det gäller bara att plocka fram det på rätt sätt, det är de hästarna som kommer längst! <3 Chuck är en av dem!

2012-05-16 @ 23:12:50
URL: http://agnessan.blogg.se/
Postat av: melinda eriksson

SV Jaa det är klart risken finns för dessa känsliga djur, suck!

2012-05-17 @ 00:01:35
URL: http://melindaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0