Chuck - dagens ridpass

Snacka om KÄNSLA!
Han var så jäkla fin idag, hoppade med ryggen, var lydig och allt satt som en smäck, vattenmattan på första försöket också. Jag klantade mig en gång och ville skjuta av honom tidigare så fick ett kråksprång men det tar jag på mig. Känns helt perfekt inför helgen.
Kanske var det en  magisk person som red honom igår?

I alla fall, hoppade studs, vattenmatta med vatten i och lite annat. Blev en kort bana i slutet och dom hinderna som var höjda låg på 1.10-1.15. Dom stora hästarna fick hoppa 120-125 och snacka om att man blev sugen. Men bättre att sluta på en bra känsla. Kanske hade blivit pannkaka om vi tog högre, så är supernöjd.

Inveg även mina stövlar, jäklar vad sköna dom är. Lädret är riktigt tjockt vilket ger extremt bra stöd. 
Dock får jag nog lite skav nu i början innan dom format sig, men är verkligen nöjd, vilket jäkla grepp!
Jag VET att ni vill ha film, kommer imorgon då klockan är too much nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0