Till stallet med mamma!

Ska till stallet nu snart, påvägen dit KANSKE vi åker förbi hööks. Sa köpa det där jäkla bettet som aldrig funnits inne. Haha. Ponnyn ska vila idag men då blir det mer tid till att pyssla om honom istället. 
Dessutom sa mamma BIG NO till att köpa stövlarna, ifall jag vill ha dom får jag jobba för det, ska ska spara som satan och jobba gärnet, ska försöka hitta sommarjobb, lite sent nu ja men bättre än inget. 

Stövlarna ska bli mina!!
(nej mina föräldrar betalar inte stövlarna och jag har inga pengar i kontanter eller på kortet utan dom finns på ett av mina andra konton som heter "spara och använd när du vill" som jag får använda till vad jag vill om jag frågar först, alltså inte vad jag vill) 

Men jag skaaaaaa ha stövlarna, PUNKT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0