Till min prins!

Nu ska jag byta om och cykla till stallet för ett ridpass på Chuck. Idag kommer jag nog få vara inne, kan inte tänka mig annat än att lektionerna är ute så har inget större val. Hade kunnat rida i skogen men han behöver ett ordentligt pass idag så får bli inne. Ska släpa fram lite travbommar och kanske några små galoppbommar. Får se om jag höjer upp något, kanske testar lite upphöjda travbommar, dock väääldigt lite då han verkligen är grön när det gäller sånt.
Han ska få träna rump och ryggmusklerna ordentligt nu så att han är rund och go till sommaren. Hoppas kan jag alltid ju!

Är sjukt trött idag verkligen, efter en ganska sömnlös natt förra natten och en ganska så sömnlös natt inatt så behöver jag verkligen sova. Men sova får jag göra när jag kommer hem för NU ska jag banne mig åka, haha. Lat är bara mitt förnamn!
Blir nog inga bilder eller filmer alls idag så ni får klara er utan!
Bild från igår

Kommentarer
Postat av: Guuz!

Snygg Bild :D <3

2012-03-25 @ 14:46:53
URL: http://zirkeline.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0