Sorrii dudes!

Jag orkade/hann verkligen inte uppdatera något mer igår än dom där svaren. Kom hem från stallet vid kvart i 8 och trodde jag hade glömt min filmkamera på bordet så fick gå tillbaka dit vilket tar ca 30 minuter. Sedan var jag där och letade men hittade den inte så ringde mamma och fråga om hon tog med den hem vilket hon inte gjorde. Sen kom jag på att den kankse låg i Emmys bil vilket den gjorde så efter en kavrt i stallet tog jag min cykel som stod där och cyklade hem så var hemma kvart i 9. Då duschade jag och kollade på big brother, sen var tiden ute..

Men skriver om ridpasset lite snabbt bara!
Hoppade ju, gick bra. Förutom att det var ett tag sen jag hoppade honom uppsuttet så var han en aning taggad, sprang bara på och hoppade som en studsboll emellan alla bommar och hinder, haha. Han kom helknasigt någon gång men annars var det bra. Dessutom hoppade han mycket bättre när det blev högre då han kanske behövde tänka efter lite mer.
Tog bort bommarna i slutet och gjorde det till en vanlig kombination på en meter. Mest för att känna på det innan söndag. Första gången vi kom på den så hoppade han av SUUUUPERtidigt, han ställer verkligen upp för en. Andra gången lite nära, haha. Men issta PERFEKT! Jag la han helt fel både första & andra gången.. Snäll är han i alla fall som hoppar i alla lägen.
Mamma fimade då vi var inne. Dock ligger filmkameran hos Emmy som sagt så filmerna kommer när jag hämta den hos henne, antagligen ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0