Jag bara måste säga..

Jag älskar Justin Bieber. Inte sådär galet som vissa fans kan göra, utan det verkligen pirrar i hela kroppen när man ser honom på bild eller film. Vissa av hans Beliebers känner säkert igen sig i det. Jag skulle kunna göra nästan vad som helst för att få träffa honom och om han nu kommer till Sverige kommer jag köpa biljetter typ längst fram. Jag är helt galen i honom, han sjunger sjukt bra ser helt jävla perfekt ut och verkar vara underbart snäll.
Och jag tycker inte det är något fel att jag älskar någon så mycket som jag aldrig ens träffat, det är lixom något speciellt med honom. Han är den näst mest kända och sökta personen på jorden. Lite sjukt ändån?

Och så finns det dom haters han har. Det finns nog minst lika många haters som Beliebers. Och jag förstår mig VERKLIGEN INTE på dom. Jag förstår hur någon kan tycka att han är dålig, hur någon kan tycka att han är ful, hur någon kan störa sig på honom osv, men bara för det behöver man ju inte HATA honom??!! HATA är ett väldigt starkt ord, älska också. Att vissa lägger upp videoklipp på YT om hur mycket dom hatar honom och hur gärna dom hade dödat honom om dom fick chansen. I DON'T UNDERSTAND!! Om jag nämner hans namn i klassrummet kan jag direkt få tillbaka olika kommentarer som "den tjejen", "han är bög" eller "jag hatar honom".Hur OMOGET är inte det? Jag skulle aldrig i hela mitt liv säga att jag hatade Eric Saade t.ex bara för att jag tycker han sjunger dåligt. Han har väl lika mycket själ till att leva och finnas även om jag tycker han sjunger dåligt.

DESSUTOM tror jag att största delen av Justins haters inte alls hatar honom utan bara säger det av olika själ, grupptryck till exempel. Men shit, hur coolt är det att hata honom? Alltså det jag ville komma fram till, alla ni som "hatar" Justin, tänk efter lite, är han verkligen värd att bli hatad av så sjukt många!? Nästan alla i världen hatar ju honom, jag ärligt talat känner bara en kille som gillar honom. En kille som är riktigt nära vän till mig, han har stenkoll på allt, när han fyller år, när han släpper nya låtar osv. Jag bara rent ut sagt älskar hans sätt att vara på. Men han är inte bög bara för att han gillar Justin! Och alla som kallar Justin bög, det är tekniskt sett omöjligt just nu, för han har tjej! Och alla ni som kallar honom tjej & bög, man kan inte vara tjej och bög så det går inte heller!

MASSOR AV CREED TILL ALLA NI SOM STÅR UPP FÖR ATT NI GILLAR HONOM ELLER RENT UT SAGT ALLA NI SOM INTE HATAR HONOM. Till er som hatar honom, ni är omogna!
Varför jag tog upp det är för att jag verkligen är ett stort "fan" av honom och verkligen älskar honom och tyckte han var värd en plats här. Och så är det hans födelsedag.

Tre klipp jag gråter till och en sång som några Beliebers gjort till honom.(i andra filmen börjar han gråta vid ca 4.40)


ALLA HATERS?! still hate him? ;)

Kommentarer
Postat av: Rode

Jättebra inlägg, håller helt klart med dig. Justin för the win!:)

2012-03-01 @ 19:45:19
URL: http://coriniz.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, jag gillar första filmen :)

Jag älskar inte honom men han är helt okej, hatar absolut inte honom. Förstår inte riktigt hur man kan hata någon man inte känner..

2012-03-01 @ 21:27:00
Postat av: majja

Jag hatar honom inte, kan inte hata honom eftersom jag inte känner honom och han har ju fan aldrig gjort något mot mig? Och sjunga kan han men det är inte min musiksmak och jag tycker inte musiken är bra. Förstår mig verkligen inte på folk som hatar någon utan någon jävla anledningen och säger att personen är dåligt när det bara är rent jävla bullshit. Blir fan förbannad på det! Han är otroligt begåvad och har verkligen lyckats, jag förstår inte varför folk ska hata honom för det? Usch, blir verkligen sur!

2012-03-01 @ 22:20:56
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/
Postat av: Siri

Fan Carro.... nu sitter jag här och gråter till videona! Jag som trodde jag hade mognat lite efter min förra JB-period. Men NEJ, sitter och stor bölar, han är ju så underbar så man tror inte det är sant:(

2012-03-01 @ 22:29:10
URL: http://sirieinarsson.blogg.se/
Postat av: Elina Mellberg

haha, shit var jag satt och skrattade när jag kollad på första klippet. hahahhaha.



Btw, jättejätte fin blogg, gillar den skarpt! :D

2012-03-02 @ 07:55:38
URL: http://ponilovers.blogg.se/
Postat av: Madde Andersson

Han sjöng som en tjej förut (när han var liten haha) men nu är han rätt bra :) (alltså han var bra i början också men jag trodde det var en tjej, förlåt hehe) :P Är inget fan men han sjunger bra

2012-03-02 @ 11:10:44
URL: http://ricos.blogg.se/
Postat av: Johanna

Han är bääääääässsttttttt! Älskarrr honom:)))))

<3 beliber <3

2012-03-02 @ 22:16:29
Postat av: Sara

Jättebra inlägg!

Jag tycker inget speciellt om honom, men efter jag sett klipp 1 & 2 måste jag säga att han verkar vara en otroligt snäll person. Verkligen någon som bryr sig om alla andra.

2012-03-03 @ 14:03:01
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0