Idag mina kära läsare är det Söndag!

Det är söndag, söndag, söndag! Denna jävla söndag!! Känns som att skolan var igår och idag är bara några timmars ledigt sen åter till skolan igen. Man sitter lixom som fast här, varför kan det inte bli sommar nu så vi får sommarlov? Tur i alla fall att vi bara går till halv 1 hela denna veckan. Sen är det bara 3 veckor kvar innan påsklovet.
Denna dagen kommer även swischa förbi och kommer behöva lägga mig supertidigt för att orka gå upp imorgon.

Men nu ska jag bortsa tänderna, fixa mig och klä på mig. Sen bär det av till stallet. För vid typ kvart i 2 ska vi vara ute hos Pia. Vi ska ju löshoppa honom idag, ska bli så sjukt spännande!

Sitter bara här och skriver massa skit nu så ska dra, mer bloggning kommer under dagen. Hjälp mig lite, vad vill ni se mer av här i bloggen? :D

Kommentarer
Postat av: Moa

Kan du inte filma när ni löshoppar honom?♥ Skulle vara kul och se:) Lycka till iaf!♥♥

2012-03-11 @ 10:52:49
URL: http://moiizens.blogg.se/
Postat av: Elin - En hästblogg med en otrolig sköthäst

Skulle vara kul att se en film från löshoppningen :D

2012-03-11 @ 12:08:09
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0