Frusa tår..

Haha, förlåt för sämst uppdatering, men mitt uppe i denna röra(my life) så kommer räddaren i nöden. Maja kom förbi stallet en stund vilket ledde till nästan 2 timmars snack ute i kylan. Så nu är mina händer helt skakis och fötterna har ingen känsel, men vad gör man inte för lite kvalitetstid? Skulle kunna snacka ett ex antal timmar till, men när fötterna och benen började domna bort ochpappa undrade vart jag var så var det dags att bege sig. Träffar henne inte så ofta så måste ta vara på tiden you know!

Ska gå in i duschen och tina upp mina fötter, sen när jag kommer tillbaka skriver jag om ridpasset idag, sen blir det nog ingen mer bloggning idag. Är sjukt trött och behöver nog sova en stund.
Det är inte det mest optimala att stå ute i denna kylan och blåsten i endast tunna jw brallor och converse.. speciellt inte dagen efter man blivit frisk. 

Men imorgon ska jag köpa godis för hela slanten, tjocka mig och bara chilla!
SES

Kommentarer
Postat av: majja

sv: ohyes, mår så jävla mycket bättre nu än innan! älskar dig

2012-03-09 @ 23:04:17
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0