Chuck - dagens ridpass

Riktigt RIKTIGT(!!!!) roligt pass idag. Chuck var på toppenhumör antagligen och skötte sig mer än super. Skrittade fram på länga tyglar hela tiden, vilket jag inte alltid brukar göra pga att han alltid ska fjanta för något. Sedan jobbade jag honom i skritten och traven ganska länge. Mycket flytta till och från spåret och öppna och sluta. Han var verkligen superfin och hur samarbetsvillig som möjligt. 
Och eftersom att han verkligen gick helt klockrent så la jag lite extra fokus på min blick och min sits. La upp stigbyglarna och satt ner mycket och kollade upp i princip hela tiden, förutom galoppen där blicken trillade ner ibland.
Men f*n va bra det gick!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

BLOGGTÄVLING OM VITA RIDBYXOR!

http://kajsaochtuva.blogg.se/2012/march/tavling-om-vita-ridbyxor.html

2012-03-13 @ 22:33:04
URL: http://kajsaochtuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0