Chuck - dagens ridpass

Idag var Chucken dressyrponni! Tog mig orken att linda hans ben och byta runt på mina träns så han fick den tjocka nosgrimman med vit padding. Han är snygg som dressyrponny, synd bara att han inte hade steget! Han är ju inte speciellt begåvad i den grenen precis, haha!
Men han visste nog att det var dressyr som gällde då han var riktigt fin emellanåt. (Känner att jag använder ordet emellanåt väldigt ofta)
Han viker in huvudet ibland men det är såååå mycket bättre nu än vad det faktiskt har varit. Jag var dock lite omotiverad idag, hatar att rida när det är fler i ridhuset och idag var vi 4 så får helt enkelt slå mig lite på käften ibland då jag är lite lat.

Högergaloppen gick lite mindre bra men annars var som sagt fin!
Två mobilbilder från idag, halvfailad bild på hans outift!
image descriptionimage description
ser ut som han har världens jättemage.. :O vilket han faktiskt inte har, inte som på bidlen i alla fall! :(

Kommentarer
Postat av: Minette

sv: Jodå det går bra. :) Vi har mejlat henne med bilder + några önskemål och vi har fått svar också! :)

2012-03-31 @ 20:10:34
URL: http://surfryttarna.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha jag hatar också att rida med massa folk, man måste ju liksom tänka på vart dom är samtidigt som man rider?!? D: (a)

2012-03-31 @ 20:53:22
URL: http://amandahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0