Betalat eller inte?

Fick två mejl om att jag betalat in till 2 av mina klasser alltså där det stod såhär:
Din anmälan till Ridklubben Udden, Uddens Vårhopp med MHPC med Chuck har blivit betald.

Sen fick jag ett mejl där det stod att jag inte betalat in till en annan klass, alltså såhär:
Din anmälan till Ridklubben Udden, Uddens Vårhopp med MHPC med Chuck har blivit delvis obetald.

Så jag gick in och kollade på TDB, men där står det att jag betalat till alla mina klasser och i tid. Pengarna låg inne på mitt konto igår och det står att dom tagit dom innan dagen var slut så varför står det i mejlet att den bara är delvis betald är min fråga..

Jag är inget proffs av TDB och har aldrig varit med om detta innan så ifall någon vet vad jag borde göra skriv det gärna! Kanska ska kontakta udden eller tdb?

Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND

Det har hänt mig ett par gånger att jag först fått ett mail om att min start var betald och därefter ännu ett där det stått att jag är anmäld med betalningen inte är gjord (eller något sådant). Om du är osäker kan du ringa SvRF och höra hur det ligger till, de har tillgång till alla konton så de borde kunna se det :)

2012-04-01 @ 23:09:02
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0