9/3

Är absolut ingentig idag, varken glad eller ledsen, bara allmänt skit as jätte trött. Fick kämpa mig upp ur sängen i morse och har till och från haft ont i magen hela dagen, kännt mig febrig osv. Men jag orkar inte vara hemma mer. Bara att bita ihop och tänka på något annat är det bästa jag kan göra av situationen.
Dessutom ska jag orka rida nu med, när jag redan är helt slut. Som en överkokt spagetti känner jag mig, helt mör och slut. Haha, yes thats my life. 

Har tänkt nu ett par dagar, veckor, månader på att lägga av med bloggen. Känner att jag behöver fokusera på annat här i livet, men hade ändå inte klarat mig utan min blogg så ni kan vara lugna. Har inga planer på att lägga av faktiskt, inte än på ett tag. Men just nu är det SÅÅ mycket, nationella, klassresan ska bokas, ponnyn ska tränas varje dag, sadeln ska värmas om, födelsedagen närmar sig med stormsteg och hela världen håller på att vändas ut och in. Jag checkar ridlägläger tills i sommar dessutom, får inte ligga på v. 25 för då är jag på Malta. 

Försöker planera in min avslutning på nian, kommer bli heeelt kaos. Avslutning, festa tills jag dör och sen kommer jag få gå upp übertidigt eftersom planet till malta går dagen efter. HAHA. Ett viktigt beslut ska tas nu denna veckan. Måste säga upp massor av saker, mer säger jag inte. Måste skriva på nya papper osv. Yes livet är helt upp och ner nu, sätt på er bälterna, nu drar vi oss igenom denna bergochdalbanan.



Men nu taggar jag upp med denna låten och drar på mig ridbrallorna. Jag har ett ansvar, det ska jag inte skita i. Ska cykla iväg till världens bästa nu, fixa och rida och såklart umgås med honom. 

På tal om ingenting, den som vill göra mig riktigt lycklig.. ge mig en sjukt snäll kille med magrutor och som boxas! *.* Hade varit grymt att boxats, få ut all sin ilska, hade seriöst velat. Men det kommer ALDRIG hända.. ;)
Nej ska dra nu. PUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

haha oj, jag har alltid trott att du var 95.a XD

2012-03-09 @ 18:39:28
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0