Upp och iväg

Andra dagen som jag faktiskt går upp kl 8 bara för att gå ut och springa. Jag är dödstrött varje dag, men det beror nog på att jag går och lägger mig runt 2. Förra sommaren var ännu värre, då somnade jag runt 5-6-7 varje morgon och sov till typ 9. Snacka om lite sömn.
Men nu ska jag försöka lägga mig tidigt också så att det inte är så jobbigt att gå upp på morgonen. Men pll håller fast mig..
Jaja, ska ut nu, har ju bytt om till träningskläder och allt, bara inte orkat ta mig ut. När jag kommer hem ska jag bara äta frulle och sen redigera en hel del bilder som jag fotade igår på terrängen och lägga upp här! 

Ses då!

Kommentarer
Postat av: Nora

Hej!Joo det har jag - www.equespony.blogg.se , Men det är ju ingen som läser typ (haha) så jag updaterar med resultat efterjag har vart på tävling, dvs. någon gång i månaden om resultat, bilder & filmer :)

2012-06-27 @ 16:46:02
URL: http://madeofglitter.blogg.se
Postat av: Nora

Hej!Joo det har jag - www.equespony.blogg.se , Men det är ju ingen som läser typ (haha) så jag updaterar med resultat efterjag har vart på tävling, dvs. någon gång i månaden om resultat, bilder & filmer :)

2012-06-27 @ 16:46:04
URL: http://madeofglitter.blogg.se
Postat av: Nora

Hej!Joo det har jag - www.equespony.blogg.se , Men det är ju ingen som läser typ (haha) så jag updaterar med resultat efterjag har vart på tävling, dvs. någon gång i månaden om resultat, bilder & filmer :)

2012-06-27 @ 16:46:05
URL: http://madeofglitter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0