Solbränd och glass

När vi kom hit så åt vi lunch direkt, blev buffe på hotellet och käkade såklart glassen som fanns. Skitgod! Sen smälta maten och ut och steka. Jag som verkligen har jättesvårt att bli brun, har knappt några färgpigment osv fick faktiskt rand idag och jag låg och stekte i bara en timme. Om det fortsätter vara såhär fint väder och jag solar minst 2 timmar varje dag så kommer jag nog bli lite brun ändån!

 

Sen blev det lite simning i poolen, duscha och fixa i ordning mig för att gå ut och äta middag. Var inte speciellt hungrig så blev bara lite lätt mat, sen hem igen och nu är klockan ganska mycket. Så nu ska jag borsta tänderna, byta om och sova.

På tal om sova, vet ni att jag har fått ett alldeles eget hotellrum, all by myself. Det är super då jag inte behöver anpassa mig efter dom andra, men samtidigt lite läskigt. Hade inte varit fel med en kompis med sig.

 

Imorgon blir det upp tidigt för att tillbringa lite tid på gymmet innan frukosten, sen blir det stek och bad hela förmiddagen och så får vi se vad som händer på eftermiddagen. Har tagit massor av bilder redan men kan inte lägga in dom på datorn förens jag kommer hem så blir inte mycket bilder härifrån! Här är i alla fall lite google bilder på vårat hotell.


Kommentarer
Postat av: Becka

Hej jag kanske e dryg som inte fattat detta men vilka e det som du reser med ;-)

2012-06-18 @ 00:16:19
Postat av: lisa

Haha, man får väl hoppas på det! ;D
Du & Chuckis är ♥

BLEV INTE LIIITE AVUNDSJUK NU?! Det borde vara olagligt att lägga upp såna här inlägg.. FY! ;o

2012-06-18 @ 00:36:27
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: Sara

sv: hahaha nej men kom igen! har man sagt a får man säga b (a)

2012-06-18 @ 02:32:59
URL: http://hamreryttarna.blogg.se
Postat av: Malou Kastman

inte avundsjuk, inte alls........ ;)

2012-06-18 @ 14:05:19
URL: http://maloukastman.blogg.se
Postat av: Ebba

Vart i Malta var du? :D<3

2012-06-21 @ 23:22:13
Postat av: Ebba

Vart i Malta var du? :D<3

Svar: Jag har ingen aning faktiskt.. haha ska kolla upp med mina föräldrar ;)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-06-21 @ 23:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0