Shopping med mami

Var inne på stan och köpte en Kenza vinterjacka för endast 800(!!!!!!!!) kr. Den kostade 2795 kr annars och nu 800. Slog till direkt. Fick även ett par vantar så nu är jag rustad inför vintern. Kollade i varenda skoaffär efter skor. Finns några som jag skulle kunna tänkte mig men då finns dom inte i min storlek så någon dag snart ska jag ut till modehuset och kolla efter skor där. 
Sen gick jag och klippte mig och känns mycket bättre nu, inte lika slitet.. haha. Var extremt innan så är bara glad att det slitna är borta. Ska försöka behandla mitt hår lite bättre nu, vi får se hur det går?


Såhär ser det ut nu, ganksa nöjd även om det blev lite kort.

Nu ska jag cykla till stallet, ponnyn ska ridas lite lätt och sen hoppning på någon av ridskolans hästar.
(Hinner förövrigt inte att svara på alla underbara kommentarer just nu, ska försöka hinna med det ikväll!)

Kommentarer
Postat av: ebba

Vart köpte du jackan, vilken affär? :O

2012-06-07 @ 19:28:41
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/
Postat av: Josse

Snälla snälla snälla säg att det finns en brun kvar i Xs eller S? haha

Har väntat sååå på skattepengarna som jag får imorgon så varit rädd att dem ska ta slut...

2012-06-07 @ 20:45:29
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0