People who bring me back to life!

I brist på bloggning, och att jag åt för mycket frukost så ska jag dra igång ett litet inlägg. Tänkte ta upp personer som inspirerar mig, personer som får mig att bli den personen jag är idag. Låter lite fel då endel av personerna har jag aldrig träffat. Men dessa personer borde vara stolta, genom att bara leva sitt egna liv gör MIG till något bättre. 

Det är endel personer, ja! Men av alla i hela världen som skulle kunna inspirera mig så är det något unikt. Och är det inte lite coolt att bli tagen på samma nivå som några jättekändisar?

 

Lisa Candemyr!
Finns inget att säga, vid dethär laget borde ni veta att hon inspirerar mig. Hennes kämparglöd, hennes attityd och positivitet.

 

Johanna Grant!
Hon fångade mig extra mycket idag då hon publicerade inlägget om C. Att hon inte gräver ner sig i ett hål och kämpar ut in i det sista gör mig sjukt inspirerad. Och vilken bra hand hon har om hästar. Det är häftigt!

 

Elisabeth Ågren!
Har ni sett hur bra tjejen rider? Behöver inte säga mer, hon är grym!

 

Isabella Nilsson!
Hon har alltid varit en av mina största förebilder. Genom att tro på sig själv och skita i vad alla andra säger har hon tagit sig till SM och har en av Sveriges bästa D-ponnyer!

 

Heidi Björk!
Vad ska jag säga? Har aldrig träffat henne med måste nog säga att det är en av dom klockrenaste och skönaste personerna som existerar. Jag vill vara som henne(typ). Skita i allt annat och vara sig själv 100% rakt igenom. 

 

Lovisa Munter!
Vad säger vi här då? En hockeytjej(spelar inte hockey) som följer sina drömmar. Kankse inte det lättaste livet pga olika skador/sjukdomar. Men att hon fortfarande kämpar för det hon vill - häftigt!

 

Sen tar vi personer som inte har någon blogg -  är för dålig att visa att dom också finns!

Micheal Jackson för att han är grym, thats it!
Justin Bieber för att han alltid följer sina drömmar!
Lady Gaga för att hon är sig själv och skiter i hela världen!
Har fått allting från Linn Strelin så kan ju säga att hon inspirerar mig, vilket hon gör! :D
Rolf-Göran Bengtsson för att han rider som en gud och tar alltid fram det bästa ur alla hästar.
Josephine Sandström för att hon är så snäll och glad hela tiden, och vad jag vet en person man kan lita på. Hon verkar inte heller bry sig om vad andra tycker och ja, en person jag tycker borde lyftas fram mer! (rider på KBF)


Kommentarer
Postat av: Linn Strelin

GAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAA <3

2012-06-19 @ 17:50:18
URL: http://ztreliin.blogg.se
Postat av: Josse

Har ju en blogg men inte sååå aktiv;-) fina bästa Carro! Du anar inte hur detta fick mig att smått leva igen. Började gråta av omtanken och det fick mig Vrrkligen att bli glad igen. Du vet att jag alltid finns om de är något-vad som! Stor kram till dig

2012-06-19 @ 20:52:04
URL: http://Josephinesandstrom.blogg.se
Postat av: Heidi

Jag får ju prestationsångest nu! hahaha :D

2012-06-20 @ 00:42:00
URL: http://rathed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0