Nya fossingar och 50 kilo tyngre

Det gick superbra att sko Chuck idag, han har börjat bete sig som en normal häst när han får lugnande, blir vinlgig och klarar knappt av att stå på sina ben.. Skorna sitter i alla fall på plats nu. Eftersom han tävlade i lördags blev det även vila idag - i och för sig hade han vilat i alla fall pga lugnandet.

Det jag gjort i stallet är att jag gått runt och ätit glass, glass och ännu mer glass. Och när jag kom hem skulle jag äta middag som bestod utav chips och godis. Känner mig nu väldigt mycket tjockare. Men vi gick en hel mil i skolan innan så det är jag värd!

Vad händer nu då? Duschen och sängen, är trött som ett as!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aww så fina ni är gumman! Det är guldvärt att se er på tävlingar plus att Lissa blir extra glad då hon är stört kär i chuckis:)

Puss

2012-06-13 @ 00:15:36
URL: http://baraaamathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0