Malta

Här kommer en drös med bilder från Malta, det var sjukt varmt, ca 40 grader varje dag. Kunde inte göra annat än att ligga stilla mitt på dagen. På eftermiddagen brukade vi hitta på andra saker, men man kom inte långt utan att dö av värme. Men jag fick lite färg och det var det som var huvudsaken, right? ;)
Hotellet ifrån mitt fönster.
Me and daddy.
Ser ut som en banan.. men who cares?
Andra eller tredje dagen? Har jättesvårt att bli brun :(
Såg endel hästar, är inge bra på ålder osv men kunde med MITT öga se att denna inte var mer än 2-3 år.. vissa har annan syn på hästar.. noll respekt!
bjuder på tjockisbilden.. och lägg till märke den blåa parkeringsskylten på högra bilden ;)
Jag och mina otroligt fina flätor.. haha OCH min otroligt fula bränna..
Last day outfit och en bild jag bjuder på.
Gör aldrig om det där, värsta jag gjort i hela mitt liv. Ja ni ser min min och mina händer på första bilden? 

Ja nu fick ni min Malta resa i sammanfattning av bilder! Bjuder på dom mesta bilderna.. haha!

Kommentarer
Postat av: Minna

Vad va det du stoppade fötterna i för äckligt? :D

Svar: Det är typ fiskspa, fiskmassage.. fiskarna äter upp all död hud på fötterna och dom blir jättelena ;)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-06-22 @ 11:12:21
Postat av: lovisa

Det såg härligt ut<3

2012-06-22 @ 11:19:33
URL: http://ponyflash.blogg.se
Postat av: Emma

Vem är den kändaste, eller den som har kommit längst inom ridsporten som du känner? hopp eller dressyr spelar ingen roll :) ta gärna upp detta som ett inlägg :D

2012-06-22 @ 18:03:14
Postat av: Evelina

Ser jävligt gött ut!
Glad midsommar bästa Carro!! :D

2012-06-22 @ 20:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0