Jag älskar mina läsare och skåne!

Jag har nog inte sagt det alltför ofta, men jag älskar mina läsare. I DO!
Fick nyss ett samtal från dolt nummer från en tjej, eller tror det var två tjejer som ringde från Skåne och sa att jag hade en grym blogg osv. Jag var lite "lost" eftersom min kompis precis driver med mig på sms så trodde först det var hon men det var det inte. 
Omg, tjejer/killar som ni som ringde borde det finnas fler av! Då kan jag lova att jag åter glad, säger tack  hundra gånger och skrattar lite för jag inte vet vad jag ska säga!

Men tack tjejer, ni gjorde min kväll :D älskar verkligen skånska dialekten, skulle lätt vilja prata skånska, allt för att slippa kalmaritiskan! haha
 
Ta chansen och ring mig på 0708657615. inte ikväll dock men imorgon kanske

Kommentarer
Postat av: liz och emilia

DEt va vi , we love you carro ! / liz & emilia vi ringer dig annan dag och snackar mer med dig ! puss

Svar: gör det! :D
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-06-27 @ 22:02:02
Postat av: johanna

sparar ditt nummer så jag kan göra det någon gång kanske, hihi! ;)

2012-06-27 @ 23:18:37
URL: http://johannahedqvist.blogg.se
Postat av: Hanna

kommer inte våga ringa dig när du la upp den där bilden! :O

2012-06-28 @ 22:51:16
URL: http://hannakaizto.blogg.se
Postat av: Emelie

Vad roligt att de ringde dig! :)
Hur många unika brukar du ha per dag? :D

2012-06-29 @ 10:08:20
URL: http://JEdressage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0