Hurtig tjej

Idag är en dag då jag verkligen inte har många sekunder över, egentligen borde jag inte allas sitta här men några minuet kan jag ägna åt er.
Jag har hunnit vara i skolan - städat skåpen och lämnat in nycklarna. Direkt efter det åkte jag hem bytte om och cyklade till stallet. Jag red i ca 45 minuter på slingan, mest rolig ridning då han var så fin igår.
Efter det smörjde jag snabbt av sadeln, båda sadelgjordarna och alla tre tränsen. Och så badade jag ponnyn, han var verkligen SJUKT smutsig nu så fanns inget annat val..
Efter det fick jag brottom, cyklade hem på typ 2 minuter och bytte om snabbt som tusan till ett par jeans och en annan tröja. Satte mig på cykeln igen och cyklade in till stan på 2 minuter där med. Fick pengar av en kompis som är skyldig mig och cyklade hem igen.
Nu är jag alltså hemma och om 2 timmar ska jag vara på middagen så har alltså LIIITE brottom då jag har en hel del att fixa.
När jag kommer hem sen efter det ska jag packa väskan och städa rummet..

Ja ni märker hur mycket jag måste göra/har gjort?
Så, dålig bloggning även idag, jag är jätteledsen men har verkligen INGEN tid..
image description
Bild från sist jag badade honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0