Högsta önskan just nu..

..är att bli 18. Kunna köpa vad jag vill och när jag vill på nätet, gå på krogen, slippa ha bestämda tider, bestämma över mig själv och bara vara 18. Skulle kunna göra vad som helst för att bli 18 nu, vill verkligen skita i dessa 2 oändligt långa åren som är kvar innan jag blir 18. 

Ville bara få det sagt, så nu är det gjort och kan säga att jag ska till stallet nu. Det är lokal hästdressyr på klubben och jag ska vara funktionär. Inte det roligaste men ibland måste man ställa upp. Efter det ska jag ut till min kompis och hennes nya ponny och hälsa på. Ska bli superroligt att se den, någon av er kanske vet vilken det är eller sett den tidigare?

Det är en maxad skimmelvalack(?) på 13(+) år och han heter Munsboro Renaldo.
Någon som vet vem det är? Av det jag sett tycker jag han är fin, men mer lär jag se i eftermiddag!


Ni lär få akta er på tävlingsbanorna snart - just sayin!

Kommentarer
Postat av: mathildda

2012-06-10 @ 14:22:23
Postat av: mathilda

hej carro:):)

hmm det är min kompis förra häst hon sålde han nyss, han har ju inte precis haft bra resultat på ett tag:o

2012-06-10 @ 14:23:09
URL: http://baraaamathilda.blogg.se/
Postat av: MAJA - retardriders

de är as gött att vara 18 år men sen kan tiden stanna ;) känner mig gammal nu...

2012-06-10 @ 17:17:15
URL: http://retardriders.blogg.se/
Postat av: Johanna

Japp känner han som hade honom innan :) fin ponny!

2012-06-10 @ 17:26:18
Postat av: Emeline Lind

Åh fina stora grå!

Visste att Pecc skulle sälja men inte att han redan åkt. Har alltid älskat den ponnyn även att jag inte ridit honom. Hur mysig som helst och älska typen på honom! :)

2012-06-13 @ 11:52:50
URL: http://ponnyprinsessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0