DET GÖR ONT!

Känner att bloggen riktigt börja sjunka nu, jag behöver komma hem så att jag kan dra igång allting igen. Skriva om hästarna och ta massa fina bilder - nu när det finns all tid i världen!
Jag ska även klura ut en rolig sak som jag ska köpa, men mer om det tänker jag inte berätta! Mohahah!

Mer? Jo på tal om rubriken, jag ska berätta hur halva min gårdag och hela natten och denna dagen har sett ut/kommer se ut.
Jag solade, med lite för lite solskyddfaktor igår. Vilket ledde till att jag brände mig. LIITE för mycket.
Jag kan inte sitta, inte ligga, inte röra mina armar för mycket, inte ha shorts eller BH utan att det svider som fan. Det värsta är nog ändå att jag knappt kan gå på toa utan att jag behöver skrika av smärta. Det gör så fruktansvärt ont, går inte att beskriva.

But life is life och jag kan inte göra mer än att smörja in mig varje timme typ. Idag ska jag ligge vid poolen en stund och sola magen osv, men inte så mycket solning för vill inte bli röd där med, men vill ändå jämna ut brännan lite. Sen ska jag väl bada endel så det inte svider så mycket (A).
Sen på eftermiddagen blir det att gå in till City.

HAR INGA BILDER :(

Kommentarer
Postat av: Rode

Bloggen är lika härlig ändå:) det är ju dig vi går in här för och läser om så att det är lite tomt är ju inte så konstigt eftersom du är på semester.
:)

2012-06-20 @ 15:38:16
URL: http://coriniz.blogg.se
Postat av: NoraB

Heej ;D jag undrar om du skulle vilja byta bild länk :)

Kram NoraB

2012-06-20 @ 20:37:46
URL: http://noraB.blogg.se
Postat av: Felicia

Det är lungt^^

2012-06-21 @ 11:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0