Chuck - dagens ridpass

Kom lite sent till stallet, senare än jag tänkt så fick lite brottom. Men hann rida en stund i paddocken i alla fall. Först tog jag galoppen som vanligt, rullade på framåt i en låg form och när jag var nöjd där gick jag ner till trav för att rida honom lång och låg. Då skulle lektionen precis börja så hann bara rida några varv på volten innan jag gick ut på slingan och tog lite galopprace där. Sen fick det vara dagens ridpass.
Han skulle inte gå så hårt idag så det var bra. Men är förvånad över att han höll sig på mattan nästan hela tiden. Hann dock aldrig få honom speciellt fin i traven eftersom jag inte hade någon tid alls.

Kan tillägga att hade det varit igår hade jag nog inte tyckt att det gått bra, men jag bestämde mig innan jag stat upp att sänka min krav så att jag någon gång kan bli nöjd med mina pass. Sätter alldeles för hög press på mig ibland :/

Mamma hann fota lite, inte speciellt mycket och inga bra bilder. Min mma håller i en kamera 1 gång vartannat år.. ;) Fler bilder kommer senare


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vilka fina bilder, och oj vilket snyggt ekipage ;)

2012-06-08 @ 16:06:42
URL: http://thirtyeight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0