Chuck - dagens ridpass

Red i paddocken, det hade ösregnet precis innan så var fullt med vatten överallt och han sjönk väldigt mycket. Valde därför att inte rida så länge då det blir väldigt jobbigt och tungt när han sjunker. Men 30-45 minuter ungefär.
Han var pigg och stark, han brukar vara pigg ibland i hoppningen och så men aldrig i dressyren. Eller jo pigg kan han vara ibland(sällan) men idag var han stark också, tog bettet och plöjde i princip. Aldrig varit med om det innan. 
Dessutom hade jag novabettet, så passande? Men när jag fick lite grepp om honom efter lite dragkamp så blev han superfin. Eftersom han hade ett sånt tryck i sig redan innan så kom bakbenen med mycket bättre och han sökte sig snabbt neråt. 
Tog även lite travhopp på ett hinder som stod i paddocken. Imorgon är det hoppträning igen! Wehoo!
Har inga roliga bilder så när jag letade i arkivet hittade jag denna! Emma tog den på mig och Elin på ölandshoppet.. Vi bjuder på den, eller vad säger du? haha

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAHAH AVLIDER LITE!
men okey Carro, let´s bjuda folket på some pretty skratt.

Nu taggar vi Ölandshoppet då min kära vän :D wiiiihoo

2012-06-27 @ 21:25:31
URL: http://elinlinnealjunggren.blogg.se
Postat av: Elin

HAHAHAHA asså menade självfallet BÖRJES CUP, slog bara lite slint i hjärnan när jag först läst ölandshoppet samtidigt som jag skulle skriva, haha galet det kan bli hörredu ;)

2012-06-27 @ 23:18:23
URL: http://elinlinnealjunggren.blogg.se
Postat av: maja

Vart har du köpt den blusen? RUSKIGT snygg! :D

2012-06-28 @ 21:26:51
URL: http://ponnyryttarenmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0