Chuck - dagens ridpass

Red ett lugnt dressyrpass i paddocken som jag skrev innan. Han var stundvid fin och stundvis lite off hand. Alltså att han inte tog kontakt med bettet. Men när han väl gjorde det så var han super fin, trampade på med bak, lyssnade på mig osv. I galoppen var han dock mindra fin, pigg, stretig, studsig osv. Men efter några varv på volten kunde han slappna av, men då fick det gå i övertempo. 
Jag avslutade där, för jag var helt okej nöjd med hans isats. Slapp allt bråk med honom, kan vara bra så han inte är sur imorgon ^^ haha.

Sen putsade jag av hans saker, klippte hovskägg, manen, skägget på huvudet, knoppade osv. Hann inte riktigt packa, men vet vart jag har allt så det går nog snabbt i alla fall!
 
bild från julafton

Kommentarer
Postat av: mirja

Kikade lite på er när jag skulle åka och tyckte d såg riktigt fint o harmoniskt ut. Jag blev bara himla glad av att se på er!! :) fick dock inte tillfälle att säga d direkt till dig. Stort lycka till imorn jag tror på er!

2012-06-30 @ 03:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0