UTMANA MIG!

Jag fick lite ideér nu, ni vet när jag hade Dusty så brukade jag ha "veckans utmaning", ni skrev en sak jag skulle göra och jag filmade och la upp här. Det var mycket jag inte kunde göra då han var lite speciell men efter igår så kände jag att jag verkligen kan lita på Chuck så nu ska vi köra igång det igen. Och se om det funkar, blir roliga utmaningar osv.

Jag vill alltså att ni bombar mig med olika utmaningar ni vill att jag ska göra, det kan vara allt från att baka en tårta till att sitta ute en timme i ösregn, äta gräs till att rida baklänges, ringa en läsare osv. Alltså det behöver INTE ha med hästarna att göra, men det får mer än gärna vara det! 
MAX 2 utmaningar per kommentar, vill ni skriva fler gör flera kommentarer så att jag har lättare att sortera dom.

Jag kommer inte utföra utmaningar som JAG tycker är riskabla/farliga eller elaka mot någon annan. Jag kommer heller inte lägga upp bilder jag inte tycker ska publiceras här osv. Jag bestämmer om jag tycker utmaningen är för grov eller inte. Dock är jag inte speciellt sträng så skriv det ni vill.

Kommer publicera en utmaning i veckan! Och tiden börjar NU! ALLTING kommer filmas och läggas upp, alternativt ta kort på det!

Kommentarer
Postat av: Ebba <3

Hoppa bakklänges barbacka med Chuk :-)

2012-07-08 @ 12:47:55
URL: http://orksryttarna.blogg.se
Postat av: Moa

Spring 5 varv baklänges i paddocken eller bli longerad baklänges på Chuck!

2012-07-08 @ 14:14:25
Postat av: Felicia

Super roligt! Bomben sprängs av idéer snart ;)
Idé 1: Baka en tårta till chuk (mejlar recept)
Idé 2: Kanske är för elakt men ring en tjejkompis med doldt nummer sedan säger du att du är från Julia eller någon annan tidning och sedan ställer du frågor :)

Ska hitta recepter nu ^^

2012-07-08 @ 14:57:19
Postat av: Becka

1. Mixa köttbullar spagetti och ketchup med saft i en mixer och drick upp det på en minut ;) (klaras utmaning)

2. stå på chuck i galopp ett var runt paddocken om ej möjligt ta skritt ;)

2012-07-08 @ 15:34:20
Postat av: Rebecka

1. Blanda köttbullar spagetti och ketchup med saft i en mixer och drick upp det på en minut.

2. Stå på chuck i galopp ett varv runt paddocken. Om ej möjligt ta skritt :D

2012-07-08 @ 15:37:15
Postat av: Rebecka

1. Blanda köttbullar spagetti och ketchup med saft i en mixer och drick upp det på en minut.

2. Stå på chuck i galopp ett varv runt paddocken. Om ej möjligt ta skritt :D

2012-07-08 @ 15:37:19
Postat av: Rebecka

1. Blanda köttbullar spagetti och ketchup med saft i en mixer och drick upp det på en minut.

2. Stå på chuck i galopp ett varv runt paddocken. Om ej möjligt ta skritt :D

2012-07-08 @ 15:37:20
Postat av: Rebecka

1. Blanda köttbullar spagetti och ketchup med saft i en mixer och drick upp det på en minut.

2. Stå på chuck i galopp ett varv runt paddocken. Om ej möjligt ta skritt :D

2012-07-08 @ 15:37:20
Postat av: Rebecka

1. Blanda köttbullar spagetti och ketchup med saft i en mixer och drick upp det på en minut.

2. Stå på chuck i galopp ett varv runt paddocken. Om ej möjligt ta skritt :D

2012-07-08 @ 15:37:20
Postat av: Anonym

1. Blanda köttbullar spagetti och ketchup med saft i en mixer och drick upp det på en minut.

2. Stå på chuck i galopp ett varv runt paddocken. Om ej möjligt ta skritt :D

2012-07-08 @ 15:37:40
Postat av: Linn Strelin

Hoppa Chuck när du sitter bak och fram! (a)

2012-07-08 @ 17:40:13
URL: http://ztreliin.blogg.se
Postat av: Fanny

- gör smeten till en kladdkaka och ät upp all smet helt själv
- rid ett dressyrprogram (tex nån L:C) medans du sitter baklänges på chuck

2012-07-08 @ 19:06:36
URL: http://Andantes.blogg.se
Postat av: Jannike

Rida dam-sadel och hoppa ett hinder!!!

Det var det som dök upp nu, återkommer om jag kan komma på lite roligare saker :)

2012-07-08 @ 19:22:31
URL: http://jannikeochsurprise.bloggplatsen.se
Postat av: Jannike

Rida dam-sadel och hoppa ett hinder!!!
Stå på Chuck i trav, i longerlina kanske ;)

Se om jag kan komma på lite roligare saker senare, haha!!

2012-07-08 @ 19:26:31
URL: http://jannikeochsurprise.bloggplatsen.se
Postat av: Matilda

Du kan försöka rida ett dressyrprogram samtidigt som du blåser såpbubblor :D

Och du kan även försöka hoppa en studs på så många hinder som du kan utan att hålla i dig & sjunga här kommer pippi långstrump samtidigt! T.ex 7-8-9 hinder (LÅGA FÖRSTÅS!)

2012-07-08 @ 20:30:28
Postat av: EmelieSv

Busringa till en läsare utan att tala om vem det är, och sen kommer han/hon fatta att det vart du som ringde när du fimat och lagt upp det på bloggen! :D

2012-07-08 @ 20:54:08
URL: http://Emmeliesv.blogg.se
Postat av: Moa!

Rida Knattelektion på Chucken:) rida baklänges ;) <3

2012-07-08 @ 21:00:07
URL: http://moiizens.blogg.se
Postat av: Moa!

Rida Knattelektion på Chucken:) rida baklänges ;) <3

2012-07-08 @ 21:00:15
URL: http://moiizens.blogg.se
Postat av: wilhelmina

1. Filma när du äter schampo (det är jättegott, jag lovar!;)
2. Hoppa 130 med chuck (eller så högt du vågar)

2012-07-08 @ 22:00:11
Postat av: Jennie O

Har en ganska klurig utmaning ;) Det går ut på att du ska stå still med Chuck i över 2 minuter UTAN att han lyfter en hov, om ni inte klarar det ska du och Chuck hoppa ett hinder baklänges (måste ej vara överdrivet högt) om ni klarar det så ska ni galoppera ett ärevarv i paddocken / ridhuset barbacka (utan träns, sadel osv, ställ gärna ut konor i hörnen för du ska RUNDA alla fyra!), alltså måste du styra som en galning med balansen, vikten och skänklarna! ;)

2012-07-08 @ 22:25:43
Postat av: Jennie O

Jag har en ROLIG & klurig utmaning till dig! ;) Det går ut på att du och chuck ska stå stilla i över 2 minuter, om ni inte klarar det ska ni hoppa ett hinder baklänges (måste ej vara överdrivet högt & du får ha ledare som springer med.) Om ni klarar att stå stilla i 2 minuter ska ni galoppera ett ärevarv i paddocken / ridhuset BARBACKA (utan träns, sadel osv.) OBS! Ställ ut en kona / hinderstöd i varje hörna som du ska runda! :) Om du INTE rundar konen / hinderstödet måste du börja om, gör det då tills du lyckas! :) Lycka till! ^^

2012-07-08 @ 22:30:55
Postat av: Josefine

1.Trava (eller galoppera) på Chuck samtidigt som du äter kladdkaksmet. 2. Äta en citron utan att göra en min :)

2012-07-08 @ 22:32:37
URL: http://josefinegidlund.blogg.se
Postat av: Jennie O

Jag har en ROLIG & klurig utmaning till dig! ;) Det går ut på att du och chuck ska stå stilla i över 2 minuter, om ni inte klarar det ska ni hoppa ett hinder baklänges (måste ej vara överdrivet högt, runt 40 cm eller något & du får ha ledare som springer med). Om ni klarar att stå stilla i 2 minuter ska du galoppera ett varv i paddocken / ridhuset BARBACKA (utan träns, sadel osv.) OBS! Ställ ut en kona / hinderstöd i varje hörna som du ska runda. Om du missar en kona / hinderstöd måste du börja om tills du klarar det! :)

2012-07-08 @ 22:33:52
Postat av: Agnes Ahlgren

Sjung Euphoria samtidigt som du rider XD

2012-07-08 @ 22:59:04
URL: http://agnesahlgren.blogg.se
Postat av: Jennifer

Baka en tårta med myyyyyyycke grädde på och doppa huvudet i den!:)

Göra pippi flätor i håret och ta på dig den fulaste och skummaste outfiten du kan hitta och gå runt så i stallet.Och självklart säga hej till alla du möter! :)Skulle skratta fett mycket om jag hade mött dig så haha!:D

2012-07-08 @ 23:48:05
URL: http://jennifersandbergg.blogg.se
Postat av: Jennifer

Baka en tårta med myyyyyyycke grädde på och doppa huvudet i den!:)

Göra pippi flätor i håret och ta på dig den fulaste och skummaste outfiten du kan hitta och gå runt så i stallet.Och självklart säga hej till alla du möter! :)Skulle skratta fett mycket om jag hade mött dig så haha!:D

2012-07-08 @ 23:48:29
URL: http://jennifersandbergg.blogg.se
Postat av: Jennifer

Baka en tårta med myyyyyyycke grädde på och doppa huvudet i den!:)

Göra pippi flätor i håret och ta på dig den fulaste och skummaste outfiten du kan hitta och gå runt så i stallet.Och självklart säga hej till alla du möter! :)Skulle skratta fett mycket om jag hade mött dig så haha!:D

2012-07-08 @ 23:49:29
URL: http://jennifersandbergg.blogg.se
Postat av: emma

pröva att ge chuck lite speciella saker ex. banan vissa hästar gillar det :) men såklart inget som är farligt för honom.

2012-07-09 @ 02:29:30
Postat av: emma

pröva att ge chuck lite speciella saker ex. banan vissa hästar gillar det :) men såklart inget som är farligt för honom.

2012-07-09 @ 02:30:46
Postat av: Wilma

Gå till nån affär tex netto.
Gå in på netto och köp shampo.
Betala gå ut och utanför netto ska du ta shampo i håret sen ska gå eller cyckla hem med shampo i håret.

2012-07-09 @ 08:18:24
Postat av: Wilma

Gå till nån affär tex netto.
Gå in på netto och köp shampo.
Betala gå ut och utanför netto ska du ta shampo i håret sen ska gå eller cyckla hem med shampo i håret.

2012-07-09 @ 08:19:17
Postat av: Saga

Ta på dig en tröja där det står "life" (du kan skriva det på en gammal tröja) och ställ dig på stan och dela ut citroner!

Svar: hahaha asso whaat? mest konstiga utmaningen jag fått ;) haha
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-07-09 @ 11:28:58
Postat av: Moa

Borsta och sätt på all utrustning när du sitter på chuck!! :D

2012-07-09 @ 11:39:06
Postat av: Moaa

Borsta och sätt på all utrustning när du sitter på chuck!! :D

2012-07-09 @ 11:39:30
URL: http://moadahlen.blogg.se
Postat av: Malin Andersson

1. Rid ut baklänges på Chuck!
2. Gå fram till någon helt random och säg "Tjena snygging"

KRAAAM

2012-07-09 @ 12:26:24
URL: http://mallen.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

Hoppa snäva serpentiner med korsade tyglar!

2012-07-09 @ 14:40:00
Postat av: Anonym

Hoppa 1.20 barbaka eller så högt du kan och filma det. du kan även hoppa högre än 1.20 om du vill.

2012-07-10 @ 09:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0