Lite svar

Tänkte svara på lite olika kommentarer jag har fått, men ganska många har varit samma fråga så jag lägger inte till kommentarerna utan skriver bara svaren!

Ja, jag ska byta stall under 4 veckors tid. GOT U! Haha, nej men vi har sommarstuga i köpingsvik på Öland och vi ska vara här i 3 veckor nu och därför också ha Chuck i ett stall bara några minuter från stugan. Efter det kommer jag åka ner till AW i en vecka men efter det åker jag tillbaka till KBF igen. Men vem vet, kanske byter jag stall så småning om?
Vissa saker kommer snart avslöjas.. ;)

Chuck går två pass varje dag då han ska hårdtränas. Han går två pass för att få upp sin styrka och kondition mer än nu och komma i riktigt bra form så att vi får stadigare tävlingsresultat. Och för att han ska vara i topptrimm till AW. Och för att på sommarlovet är ända gången jag vekrligen har tid att träna såhär mycket.

Foto: emmahellgrenn.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Fia

Frän bild! Tycker både hästen och outfiten är jättesnygg! :)

2012-07-17 @ 23:59:12
URL: http://www.meistaraverk.blogg.se
Postat av: Anonym

"för att vi sk få stadigare tävlingsresultat" asså nu för tiden ser häst ägare sina hästar mer som tävlingsmaskiner. Vad hände med att man ska ha bra runda och en bra kontakt och bra förtroende med hästen än att man alltid jämt och ständigt måste vara bäst och få bättre resultat? Självklart ska man vara framåt driven men jag börjar tycka att fler och fler skiter i alla viktigare saker och bara bryr sig om resultatet. Man ska vara glad att hästen ställer upp för en överhuvudtaget.

Svar: Oj, jag hade hoppats på i alla fall en mejladress så jag hade kunnat svara dig, men jag hoppas verkligen du ser detta, eventuellt lägger jag upp det på bloggen. Och jag tycker och tänker PRECIS som du, jag tycker att alla hela tiden tänker på resultaten, även om rundan var kass är det allt för ofta folk blir jätteglada då dom blev felfria och placerade. Och så ser jag jättemånga som får en superfin runda men kanske inte snabbaste tiden, då är det jättedåligt.Och jag är VERKLIGEN inte sån, visst att det är roligt att satsa ibland och kanske snappa den där rosetten men jag bryr mig mycket mer om känslan. Jag t.ex vägrade ut mig en gång, men ändå var jag supernöjd för att han var så fin innan det.

Så det jag ville säga är att jag uttryckte mig fel, jag menar att jag vill ha bättre resultat i LAn, alltså inte bättre placeringar utan jag vill börja få nollor i LAn, då vi inte kommit runt det felfritt ännu! :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-07-19 @ 18:06:44
Postat av: Johanna Berg

Du har verkligen en jättefin häst, jag älskar skäckar! Lycka till i tävlingarna :-)

2012-07-20 @ 12:32:49
URL: http://berg.webblogg.se
Postat av: johanna

Hej, jag ser att du också har ett dyon träns? och jag har också ett sånt. Jag letar efter ett pannband som är lagom där vid sidostyckena för de är ju bredare där än på vanliga träns, vart har du köpt ditt röda? för de är ett exakt sådant jag vill ha! :)

Svar: Mitt träns är faktiskt ett hunter träns från hööks så kan inte svara på det.. tror dock inte att mitt röda skulle passa på ett dyon då det är väldigt smalt. Det är i alla fall köpt på Kyro :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-07-21 @ 18:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0