LB+

Är supernöjd över ponnyn även idag. Han var nog lite trött och så efter 3 dagars tävling, vilket märktes då han blev superduper pigg/het. Han lägger sina sista krafter och blir då gärna lite på och av. Men trots det så skötte han sig galant. Det var ju 105cm så alltså högre än LB men inte LA, och fick ett riktigt sketet pet. Men som sagt, satte första nollan i LA igår så vad mer kunde jag begära?
Ni kommer se på filmen sen att han verkligen va av och på hela tiden, och den bommen som föll hade lika gärna kunnat ligga kvar så lite besviken blev jag ju, men inget att deppa över! Jag är så stolt över både mig själv och ponnyn, han är verkligen inte en som hoppar i alla lägen eller ställer upp för ryttaren hela tiden. Ibland gör han det såklart men i vissa tillfällen måste ALLT stämma och jag får inte tappa skänkeln en sekund för då stannar han. 

Kände även att 4 fel fick räcka så red på som bara den mot vattenmattan och ha klippte den! Börjar känna mig mer säker på vattenhinder nu. 
Nu är det bara lydnaden som ska dit så jag kan börja satsa lite i omhoppningarna med!

Filmer från helgen kommer senare idag/imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Har en hög med bilder från i fredags, kan skicka om du vill? :)

2012-07-22 @ 19:31:05
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Sally Eriksson (gul ponny)

Ni var så fina tillsammans Caroline, alltså hela helgen!!

Svar: åh är det du som har den gula ponnyn med svart man och svans? :D min mamma är tok-kär i den, sjukt fin! :Dbtw, tack så mycket!
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-07-22 @ 20:18:51
Postat av: Elin

Kul att det går framåt!:D Fin bild!

2012-07-22 @ 20:23:38
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du och Chuk är gryma! Vill bli som er

2012-07-22 @ 20:28:42
Postat av: Anonym

Du och Chuk är gryma! Vill bli som er

2012-07-22 @ 20:28:42
Postat av: Wilma

Jag som kom fram till dig idag, förlåt för de pinsamma. Kände att jag stod där som en dryg jävel när jag stod där. Riktigt ful och skabbig var jag med, förlåt för att de blev så pinsamt. Om jag visste att de slutade sådär hastigt och konstigt hade jag inte gått fram :d Haha, nästa gång får vi hoppas på bättre, haha. Kram på dig och grattis!

2012-07-22 @ 21:17:09
URL: http://blockna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0