Jag är seriös

Hejdå datorn! NU ska jag bannemig göra något åt saken. Mitt rum, det är bland det värsta jag sett på flera ÅR. Det är ett bombnedslag där inna, man kan inte gå in utan att kliva på något och jag har inga kläder att ta på mig på dagarna eftersom att allt ligger på mitt golv. Mina föräldrar är inte speciellt glad så jag ska göra något åt det. Vilket jag sagt flera dagar/veckor nu. Så vad gör jag? Jo jag lämnar min dator nere i köket under natten så att jag inte har något val. Jag håller på att fixa massor med saker med mina hårddiskar och måste då ha kontakt med ett annat internet som bara funkar här nere. Och det kommer ta ungefär 18 timmar att fixa det här med bilderna och det så den måste helt enkelt stå här nere inatt. 

Så nu lämnar jag min älskling här nere och börjar fixa mitt rum. VI ses imorgon! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0