Finns inget bättre!

Seriöst, jag har varit helt fast vid Justins låtar innan men denna, OMG den slår ALLT! Jag kan inte sluta lyssna på den, den är så sjukt jäkla bra. Texten, bara lyssna och ta in! ÄLSKA!


Med låten i öronen åker jag till stallet. Egentligen är det vilodag för Chuck idag men istället ska han trimmas i paddocken. Equiterapeften(stavning) kommer på torsdag och då får han vila på fredagen istället så det blir hans vilodag. 
Någon mer än jag som tycker det är bra att ta en koll någn gång ibland? Han har ju inte ont eller så utan det är mest lite vardagslyx för honom och så får jag lite tips på bra ridövningar som kan stärka upp honom ännu mer. Att ha en ordentlig genomgång med veterinär en gång om året och några gånger om året ta ut en equiterapeft, just för att hela tiden ha koll på allting. För mig är det en självklarhet.
Men stallet väntar, uppdaterar mer när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Julia Eriksson

Vad heter equiterapeften? Funderar på att ta ut en som kan kolla pållen :D

2012-07-02 @ 14:49:50
URL: http://juliaerikssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0