Chuck - dagens ridpass nummer 1

Hans öa var fint igen så jag gick tillbaka till schemat som jag lagt upp. Markarbete i paddocken. Dock ÖSTE det ner regn stundvis, det var helt sjukt så vi fick passa på att rida lite snabbt, blev ca 45 minuter. Ganska okompliverat, travade över några travbommar vilket han skötte galant, hoppade även två sockerbitshinder på en volt. Och han överraskar mig varje dag. Han var lugn som ett lamm och lyssnade och väntade superbra. Just då kom jag och tänka på hur det var en gång i tiden.
Såhär kunde det se ut för ett halvår sedan.. haha. IGNORERA hur jag red..

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Såhär ser det ut för mig också, eller ja.. Jag bättrar mig för varje ridpass som går.
Min skänklar ligger exakt som dina där & gungar lite fram och tillbaka. Jag vet att du inte rider likadant nu, men jag tycker faktiskt du va sjukt duktig med han där! Tänkte också höra hur du tränar bort det med skänklarna då det är jätte jobbigt och ser allmänt kul ut!
Annars älskar jag din blogg ska du veta! You go girl!!!
Kram Sara :)

2012-07-21 @ 00:53:33
URL: http://Ceciliaochsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0