Bad sleep

Godmorgon godmorgon! Ganska tidig morgon för mig, men har inte tid till att sova. I och för sig gör det mig inget då jag sovit skitdåligt, kunde inte ligga på ena sidan pga att stort blåmärke från igår. Och denna sidan som jag inte kunde ligga på ligger jag ALLTID på, så jag trotsade smärtan och låg på den i alla fall, vilket resulterade i att jag vaknade typ 5 gånger av att det gjorde så ont.. Men om man är så dum i huvudet får man ta konsekvenserna.

Nu ska jag äta frukost, klä på mig och åka till stallet. Ponnyn ska gå ett dressyrpass i paddocken och sen ska han över till öland. Ikväll åker jag tillbaka till kalmar för att tillbringa en natt med mina underbara vänner. Sen efter det kommer typ 3 veckor framöver tillbringas i sommarstugan! Så om någon buddy vill komma över så är det bara att säga till, tar mer än gärna över kompisar :D

See you later, aligator!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Aaaj vad har du gjort ?? Hatar när man inte kan somna!

2012-07-16 @ 10:17:08
Postat av: Anonym

en fråga som jag vill att du svarar på. Varför vill di inte att dina tyglar ska glappa över hindret? svara gärna på bloggen. tack!

2012-07-16 @ 11:14:28
Postat av: Emelie Svensson

Jag kommer gärna över ;) Regnar det inte as mycket hos er föresten? :)))

2012-07-16 @ 12:16:38
URL: http://Emmeliesv.blogg.se
Postat av: lisa

Precis! ^^

Ja, det blir nog bra så! ;)

2012-07-16 @ 12:46:01
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: Ebba ♥

Du ska ju flytta Chuck till Öland nu ju, jag undrar om han kommer stå med andra hästar där? för Hampus duvet c-ponnyn jag rider, tränar o tävlar från ridskolan är nu uthyrd över sommaren, och han är på öland, dock vet jag inte vart, vore lite kul om det är samma stall, ngt du vet?? :D

2012-07-16 @ 12:46:04
URL: http://orksryttarna.blogg.se
Postat av: Moa Jonsson

Sv: Jaha, vad roligt! Jag kommer också vara där alla dagarna, så om jag ser dig ska jag absolut komma fram och prata lite :D

2012-07-16 @ 13:09:28
URL: http://moajonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0