Sovmorgon

Ska åka till skolan nu, hade sovmorgon idag, som vi har alla tisdagar i och för sig. Men skönt är det, inget man tackar nej till. Jag har varit så sjukt glad hela natten över att Roffe vann! Och med näääästan hela 50% (44%). Av åtta stycken fick han alla dom rösterna. GRYMT!
Men skolan vare ja, ska dit och ha en lektion sen lunch och 3 lektioner efter. Har bild redovisning med mina buddies och jag kan lova att 95% av allt jobbet har jag gjort och har till och med jobbat hemma och vet ni hur bra det känns eller? UNDERBART! Är ingen som nrukar plugga alls, har vi prov kna jag möööjligtvis lägga en halvtimme på det men annars pluggar jag aldrig.

Sen måste jag säga att om det blir någon lärare eller elev som börjar prata om idrottsgalan igårkväll, då ska jag vara så stolt över Roffe, han var verkligen värd det!

Vet ni? Skolan väntar ju, kan inte bli sen idag igen.. PUSS

Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Ja, min blogg.se blogg slutade funka med bloglovin eller hur man säger. Inläggen kom varken upp här eller där så jag flyttade :D

2012-01-17 @ 12:19:47
URL: http://hakkila.wordpress.com
Postat av: Sandra SG

hejhej, vill du göra bloglovin byte? :)

2012-01-17 @ 15:19:43
URL: http://zandiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0