SORRY

Förlåt att jag inte uppdaterat.. jag kom hem från stallet och gjorde inte annat än att duscha och äta sen drog jag till min käre vän Emmy. Jag blev så fruktansvärt arg på mina föräldrar, idag gick det för långt. Så jag orkade faktiskt inte vara kvar hemma. Så kom hem från emmy nyss och ska snart sova. Skulle gärna sovt över hos henne men vet att mina päron fuckat ur och kommit för att hämta mig mitt i natten.
Men jag är hemma nu i alla fall och ska skriva om ridpasset idag som snabbt fick ändra sina planer = morsan red inte.

Ses senare! Luv u guys!
btw har jag skaffat mittbena, så bilden över tack och hej sidbenan. Ska fixa bild på mig snart,, just nu ser jag ut som en ful mig så det får bli en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0