Sorry min uppdatering!

Har inte riktigt hunnit uppdatera så mycket idag, så tyvärr får ni leva med det. Direkt när jag kom hem från stallet satte jag mig direkt framför tvn typ så har inte riktigt hunnit med bloggen och datorn. I alla fall, behöver inte skriva att jag är glad att roffe vann, ni fattar nog det och hela sverieges alla hästbloggar har nog redan informerat er om det så jag skippar!

Kan även meddela att Chucken vilade idag so jag sa så passade på att klippa manen, tränsstubben nivet där framme! Klippte hovskägget och testade även för första gången i mitt liv att klippa kronranden. Ganska nöjd över mitt resultat då jag aldrig gjort det innan. Det blev snyggare än jag trodde.

Ska ladda upp med ett till inlägg sen blire sova! Kan i alla fall bjuda påe n bild på bästa Roffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0