Nya tag idag!

Nyss hemkommen från skolan, eller snarare en halvtimme sedan. Har gått runt och småhaltat lite helda dagen, dock mycket bättre nu. Känner knappt av benet så länge man inte gör en konstig rörelse eller trycker på det. BRA!
Om en timme ska jag käka och efter det ska jag vidare till stallet. Ikväll står det hoppträning på Chucken på schemat. Hoppas att det inte blir tårta idag igen, haha!
Jag har ju såklart lite i baktanken att det kan hända något, men det släpper nog när vi väl är igång! Får jag hoppas iaf..

Idag är ingen bra bloggdag tyvärr, inga ideér eller motivation alls :( Hoppas ni överlevar iaf! Ni är dom bästa bloggläsarna ever!

Kommentarer
Postat av: Petronella

Guuud vad fin ponnyn du va med på castingen med sååå sjuukt fin jag älskade den! :D

2012-01-20 @ 23:34:15
URL: http://upplandsryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0