Klubb

Godmorgon. Är galet trött, inte för att det är ovanligt på en måndag men men. I alla fall, efter skolan idag så ska jag fota en grej till skolan och sen blir det stallet efter det. Idag får ponnyn vila, kanske en promenad eller liknande om det finns tid och inte hinner bli allt för mörkt.
På onsdag blir det bommar och på torsdag ska jag KANSKE hoppa honom på riktigt för första gången sedan innan han blev halt. Det är sånt vi får se. Sen har jag bestämt mig för att ta klubbhoppningen istället för den lokala. Fanna många olika skäl till det. Hade tänkt att testa det nya bettet, men det fanns inte inne när jag skulle köpa det så får vänta ungefär ene vecka. Även mitt träns som jag beställde i början av december har inte kommit än.. Och min iphone har inte heller kommit än, sur tjej!

Men i alla fall jag har en massa saker på G här på bloggen som jag sagt tidigare, allt kommer bli AWESOME!! Hänger ni med?!
KLART NI GÖR?! ;)

min NINJA häst!


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Du får gärna prova något av mina bett om du vill :) Vad var det du tänkte köpa?

2012-01-16 @ 10:01:23
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Elvira

Klokt beslut av en klok tjej;) jag gick vänta 9 månader på min säkerhetsväst....gissa om jag var irriterad!!

2012-01-16 @ 22:49:45
URL: http://Toppryttare.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0