Idag i text!

Jag sitter just nu och chillar vid datorn och ska snart sova och eftersom jag vet att jag inte hinner uppdaera någon på morgonen så får det bli nu istället!

Idag kommer jag först ha morgonjouren, fixa och grejja i stallet och så, sen vid ett är den klar och vid 2 har vi möte med UZ(ungdomssektionen). Vilket säkert kommer ta 2 timmar kanske? Efter det sen ska jag rida min lilla ponny och när jag är klar med det lär klockan vara runt 7 eller något sånt? Alltså kommer det bli en lång dag i stallet kan jag lova.

Och vad mer ska jag säga, uppdateringen har varit kass, jagvet men det har sina olika själ. Många av dagarna har tillbringats till att umgås med kompisar eller bråka med familjen. Vi ses ikväll!
old pic

Kommentarer
Postat av: Josefin

Läser dina päron din blogg / dina syskon om

Du har några :)?

2012-01-08 @ 10:23:47
URL: http://josefinledner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0