:')

Carro! Superbra skrivet, verkligen! Men det var faktiskt inte inlägget jag tänkte kommentera utan en annan grej. Jag har läst att du har rätt mycket motgångar med Chuck, att han är jobbig osv (om jag inte missförstått! Jag läste även någonstans här att ditt mål är SM och du ska bara veta hur mycket jag tror att du kommer uppnå det - ni hör verkligen ihop och din vilja är oslagbar!!! Min kommentar blev helt flummig men det jag vill ha sagt är att jag tycker att du är så otroligt duktig! Ge aldrig upp - om du vill kommer ni komma till SM! du är grym, din ponny är amazing men framför allt - ni tillsammans är så perfekta!

Sen tror jag även din blogg kommer bli en av dem största snart ;) den är gryyyym!

FYSATAN vad jag blir glad över sånahär kommentarer.. jag tycker ALLA borde kolla in tjejens blogg, för det är hon värd!! KOLLA HÄR!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Herreeeguud vilken fiiiiiiiiiin häst!!!!!



ps:bloglovin byte? :D

2012-01-25 @ 11:51:28
URL: http://soffslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0