Chuck - dagens ridpass

Skyndade hem från skolan och så direkt till stallet för att hinna rida innan lektionerna. Var helt själv i ridhuset så passade på att rida riktigt riktigt ordentligt. Hade hela tiden tanken från linda träningen i bakhuvudet. Även om det aldrig blir riktigt samma sak som att rida för tränare så är det bättre än inget.
Han gick sjukt fint idag, och jag menar verkligen SJUKT fint.

Så jag hoppas verkligen verkligen att allt är påväg åt rätt håll nu, imorgon ska jag träna för Malin, sedan får jag även se om jag ska ha honom på lektionen. Han kan behöva gå två pass... Får se!
Men nu kallar det underbaraste på jorden... SÄNGEN!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Han är så himla fin! Ögongodis ..:)

2012-02-01 @ 22:40:42
URL: http://thirtyeight.blogg.se/
Postat av: Hanna

Snart 6 st kvar! :''D

2012-06-28 @ 22:02:31
URL: http://hannakaizto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0