Chuck - dagens ridpass

Träning för Linda stod på schemat. Jag gillar verkligen att rida för henne, hon är förstående och hittar inte bara hästens svaga punkter utan även mina! Haha.
Jag har inte varit såhär trött efter ett ridpass på länge om man bortser från Mia-träningarna.
Och Chucksson var riktigt fin vill jag meddela. Det var mycket böja, överböja, flytta, ställa osv för att han skulle lyssna på mig varje sekund och inte ens få chansen att kolla på något annat. Och det gick faktiskt jättebra. 
Äh jag kan inte beskriva, det gick kalasbra och han var superduperfin. HIHI GLADER!

Nästa vecka är det träning för Malin och sen kommer vi troligtvis rulla på med lite träningar här och där. Men nu ska jag krossa linda på wordfued.. haha. Kul att spela mot sin tränare? ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är så himla duktig med Chucken, jag hoppas verkligen det kommer gå bra för er på söndag. Det är du verkligen värd! Ni kommer gå lång ni två, men ge det bara lite tid.

Jag har ett citat, "Det som ibland verkar omöjligt kan ibland bara behöva lite tid." Inte för att jag tror att du tvekar en sekund, men alla andra som tvekar ska veta att om ett tag är du och Chuck på Sm! :)

2012-01-26 @ 22:24:26
URL: http://mandies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0