SPRIIIINGGG!!!

Åh fyfan vilket underbart väder det är idag!

I morse var det grått, regningt, blåsigt och kallt. Sen hände något mitt på dagen och det blev skitfint. Inte ett enda moln på hela himlen, 12 plusgrader och bara lite lätta vindpustar typ. Hoppas det håller i sig! Fåglarna typ sjunger och det luktar verkligen vår. Såg en tjej innan som bara gick i linne! 

Men då kan ni ju också förstå att jag inte tänker sitta här längre, ska byta och och cykla ut till stallet så jag hinner skritta ut en runda nu när det är så fint! Det kommer nog ponnyn i alla fall tycka om! Och jag ska inviga mina stigbyglar! Ridbyxorna och ett par strumpor invigdes igår, så idag är det stigbyglarna, magic borstarna och kanske den svarta luvan som får invigas. Den svarta luvan ska nog kanske bara testas iofs.

Nej nu måste jag dra. Skriver mer ikväll! PUSS

bild från min instagram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0